Hanya sekadar luahan Si Penulis...

Sebab aku perempuan..

Assalamualaikum...
aku tak suka menangis.. tapi aku percaya..ade pelangi selepas hujan..

Aku perempuan...aku cepat tersentuh...
aku perempuan..aku cepat menangis..
aku perempuan...aku cepat mengalah..
aku perempuan..aku cepat sakit..

Bila menangis.. tekak aku perit...dada aku sakit... bak menelan duri yang tajam..

Bila menangis..mata aku bengkak macam tak tidur malam...

Bila menangis..kaki aku sejuk...macam darah tak jalan...

Bila menangis...aku mengenangkan nasib yang menimpa..

Ini semua sebab aku perempuan...
Perlu dan amat perlukan perhatian .. di kala aku jatuh tak mampu berdiri...
Cuma PERHATIAN .. itu sahaja..
Perempuan sakit bila diabaikan...
..Ai..


Thanks..for reading..

No comments:

♥♥..Cherry Blossom..♥♥ © 2011-2015 . All Right Reserved by Khairun Nisa