Hanya sekadar luahan Si Penulis...

Allah nak ajar aku erti rindu..

Assalamualaikum..
Alhamdulillah...Hubby da dpt smbong blaja :) so sekarang Nisa tggal tnggu n sabar...
sebab Allah nak uji Nisa dulu.. start tahun depan mula la Nisa pulak busy...setiap dugaan pasti ade hikmah kan..sokey mase Hubby keje dekat segamat pon same jugak...nisa diduga macam ni..jadi Nisa da jadi tabah...sebab Nisa pernah merasa n tahu macam mane hadap ujian macam ni.. inshaAllah dipermudahkan ��

Nisa tunggu syafiq tau..inshaAllah...

p/s : terasa difitnah.. pic nisa gan Hubby tu bukan Nisa sentuh dia pon.. macam sentuh dia je.. lagipon tu pic candid Nisa gan Hubby.. Nisa tutup muka Hubby mse Hubby nk selfie.. xsangka pulak pic tu jadi candid.. then nisa edit ..jdikn dp wc..lepastu ade pulak hamba Allah ni update bukan2 psl pic tu wlaupon die xmention siapa..tapi nisa terase yg dia maksudkan tu nisa..
sokey la..nisa paham.. pic tu xbrpe jelas.. nmpk samar2.. tpi demi Allah nisa xsentuh Hubby Nisa..Nisa still tahu halal haram..
Kpade hamba Allah yg buat fitnah tu .. nisa paham .. silap nisa.. upload pic yg mesra alam sgt.. tpi please.. sblom buat pape tu pkir dlu.. n check btol2.. xpasal2 dpt dosa kering... tata !


Thanks..for reading..

No comments:

♥♥..Cherry Blossom..♥♥ © 2011-2015 . All Right Reserved by Khairun Nisa