Hanya sekadar luahan Si Penulis...

Ahlan wahsalan ya ramadhan..

Assalamualaikum..
Ahlan wahsalan ya ramadhan..
Alamak..lmbat wish pulak..tpi tkpe nisa tetap wish jugak kan...
Hmm...sempena bulan puase nisa nak sarankan sikit kat blogger2 sekalian..
Semua tahu kan bulan puase ni bukan cume kite tahan makan dan minum..tetapi menjaga anggota badan kite juge..iaitu mencegah daripada melakukan perbuatan maksiat..selain daripada itu..berpuase ni banyak fadhilat nya..iaitu..memperbanyakkan la..ibadat nawafil di bulan ramadhan..mcm solat sunat tarawih yg korang xsabar nk buat mase bulan puase nk tiba tu..hehe...
last .. bagi kaum hawa.. bersabar ye.. perempuan memang diberikan keistimewaan iaitu datang haid.. maka jangan la bersedih ye..sesungguhnya tiap2 kekurangan trdapat juga kebaikannya..mcm yg nisa pernah dgr mse ceramah agame.. walaupon perempuan itu didatangi haid..die tetap jugak memperoleh pahala sekiranya die berniat untuk mengerjakan sesuatu ibadat.. subahanallah..dengan niat je pon da bole dapat pahala..tpi dengan niat yang bersungguh-sungguh la ye..
K la..tu je yang nisa dapat kongsikan.. ^_^
assalamualaikum wa ilal liqaq !


Thanks..for reading..

No comments:

♥♥..Cherry Blossom..♥♥ © 2011-2015 . All Right Reserved by Khairun Nisa