Hanya sekadar luahan Si Penulis...

Yang Sudah Tu Sudah ..

Assalamualaikum

hyep..!! hari ni hujan....sejuk amat..dehh...
hoho...
hmm...hari ni nak citer ape ekk...
ooo..! okey !!

pertame sekali....
nisa nak citer...yg nisa da tuka background..
hehe...nak try pakai flower pulak...
...
hmm...

okey...klau tak silap..
2 minggu yang lepas..nisa ade text gan die....
nisa da try cakap baik2 gan die..
nisa cakap..lepas ni..
anggap nisa cume sbg kawan...
nisa sedih jugak bile ..
suruh die buat mcm tu...
tapi nak buat macam mne...
Nisa tetap dengan pendirian nisa...

Die...kate.. nak ikotkan susah nak terima..
tapi nak buat macam mne...kene terima jugak..
takkan nak pakse nisa pulak kan...
hmm...bagi nisa..die baik...
die memang tak suke pakse nisa...
entah la..
yang sudah tu sudah la...

okey la...
klau update blog je..mesti sebut2 pasal die..
nak buat mcm mne...
dah dari mule nisa buat blog ni..
Nisa da niat yg blog ni..
cume utk die..
hehe..ye la kan...
mase tu...sayang sangat kat die..
>,<

bye...
Assalamualaikum

Thanks..for reading..

2 comments:

-tikah- said...

cantik flower background..comelll..

yg sudah tu sudah...
dan InsyaAllah nisa kuat.. :)

Khairun Nisa' said...

thank you..tikah
aminnn.. i'll be strong !! :')

♥♥..Cherry Blossom..♥♥ © 2011-2015 . All Right Reserved by Khairun Nisa