Hanya sekadar luahan Si Penulis...

Luahkan Perasaan Melalui Lagu~~ Pemalu ke??

Assalamualaikum

huhu..ade tak yang suke luahkan perasaan melalui lagu...
mesti ade kan..
Kalau Bf/Gf korang mainkan satu lagu untuk korang...
confirm romantik orangnye...
huhu...
...
Orang-orang yang luahkan perasaan melalui lagu ni..
bukan cume romantik..
die jugak pemalu sebenarnye..
#macam nisa...isk tsk..
perasan satu jam..
..
okay...orang yang pemalu...
mesti sukar kan nak luahkan perasaan kat seseorang..
so nisa suggest pilih la lagu-lagu yang ade persamaan dengan korang...
then bagi tahu kat orang tu...cube dengar lagu tu baik-baik...
then suruh pahamkan bait-bait yang ade kat lagu tu..
hikhikhik..

Tapi kite kene bersabar la dengan orang macam ni..
sebab Pemalu ni bukan sifat diwarisi keturunan..
da memang perangai die begitu...
huhu..
So..jangan la pulak korang sergah die sampai ..
lari tak cukup tanah ..sian die kan da la pemalu..
..
Sifat pemalu ni kan anugerah dari Allah..
Antara contoh sahabat Nabi yang mempunyai sifat pemalu..
Saidina Umar Al-khatab..nak tahu sebab ape nisa mentionkan beliau dalam entry ni..
sebab beliau lah hamba Allah..yang amat pemalu..
Sampaikan seorang perempuan duduk di hadapan nya..Saidina Umar cepat-cepat beredar dari situ..
Takut-takut maksiat pulak yang jadi...
..

hikikhik...
okay la...takat ni je entry nisa..
Assalamualaikum

Thanks..for reading..

No comments:

♥♥..Cherry Blossom..♥♥ © 2011-2015 . All Right Reserved by Khairun Nisa