Hanya sekadar luahan Si Penulis...

Aku,Kau Dan Dia..

Assalamualaikum
Usah kau tangisi perpisahan..Aku merasai cinta..Aku kau dia bahagia rasa..Bersatu dalam cinta yang membara..Biar sakit ku kerna cinta..Ternyata untuk yang sempurna..Berat jua rasa bersatu..Walaupun sedar akan menghilang..Dimana takdir ini memisah kau dan aku..Hanya cinta kekal yang ku harapkan..
lirik lagu ni mendalam woo....
lepas da dengar banyak kali best pulak..
 tu yang nisa tukar lagu...
hikhik...
best kan???
first time dengar tak paham langsung lirik die...
then da dengar terus ikut satu-satu lirik lagu ni baru nisa paham...
lagu ni..citer dia macam...
seseorang yang terpaksa redha...
dengan seseorang yang dia cintakan...
at the same time.. seseorang yang dia cintakan tu...
cintakan orang lain...
so dia kena terima takdir...
tapi dia juga tetap rasa bahagia..
walaupun dia tahu cinta itu bukan untuk dirinya..
...
Woo....sadiss yo...lagu ni...
Bagi korang2 yang sedih macam dalam lagu ni..
jangan la layankan sangat kesedihan yang ade dalam hati korang...
sebab....effectnya akan dapat kat dalam diri korang jugak...
So..nisa sarankan korang tanam dalam diri korang...
yang Allah s.w.t berikan ujian ini...
untuk korang hadapi and selesaikan dengan cara yang terbaik...
Nisa paham..masalah2 korang tak sama gan masalah Nisa...
Tapi ape-ape pon...korang kena jugak cari jalan penyelesaiannya...
..
Setiap manusia akan rasa sedih jugak kan...
So...jangan la pulak korang kate...
"ko takk rasa ape yang aku rase"..
fuu...nampak sangat korang kate yang korang je la yang sedih..
atas muka bumi kepunyaan Allah ni..
Whatever it is....korang kena tabah jugak..!
caiyokk...!! caiyok...!!
adoiyai~~
...
k ar....nisa update smpai sini je taw...!
Tata..!
Assalamualaikum...!


Thanks..for reading..

No comments:

♥♥..Cherry Blossom..♥♥ © 2011-2015 . All Right Reserved by Khairun Nisa