Hanya sekadar luahan Si Penulis...

♥luahan hati lelaki♥

assalamualaikum
peace....^_^y....
best citer nie.....sedih...
entry ni kite mintak copy dri kak faizah husna...
credit to her.....^_^
k la...bace taw....best sgt2....

“Awak,
Harini baju awak kotor,
Dengar cite awk jatoh longkang tadi kawan2 saya pon geli tgk,
Tp saya tak geli pon.
awak tetap ayu macam tu,

Astaghfirullah, kenapa dengan saya ni.

Hari Ni Awak Senyum Kat Saya
Tapi Saya Buat-Buat Tak Nampak
Saya betul2 malu nak senyum kat awak..

Awak,
Hari ni Awak Datang Masjid 
nak solat berjemaah la kan?
tak kan nak pergi shopping pulak
Bohong la kalau saya tak Nampak 
awak sorang je pakai baju merah masa tu,
awak macam nak pergi kenduri pulak ye??
Punyalah besar jalan nak masuk masjid ni
Betul-betul depan saya jugak awak nak lalu

Tapi Saya Buat slumber je
Padahal rasa cam nk jatuh longkang je
(saya kan berdiri tepi longkang time 2)
Awak sengaja jatuhkan kerongsang nk suruh saya kutip,,
Tapi sy blah cam2 aje,, 
maaf, masa tu orang dah iqamah,, 
jadi saya tak dapat tolong.
Macam mana entah kerongsang 2 boleh jatuh,
Rasanya susah kerongsang tuh nk jatuh kalau tidak tuannya sengaja buka..

Hari Ni Saya berani sikit awak,
Saya Senyum Kat Awak
Tapi kan, awak tak Nampak saya
Sbb rasa awak macam 10 km je dari saya,,haha
Makcik café yg senyum balik kat saya
Takpalah sekurang2nya ada jugak orang nk balas senyuman saya

Hari Ni Awak Tegur Saya
Tapi Saya Buat fake call
Padahal takda orang call sy pon masa 2,,
Saja bajet2 busy..
sebenarnya takot terlalai bila dah start sembang ngan awak,,
lagipun takda mahram awak masa 2, takut saya.
ye la encik Iblis kan bijak..

sejak dari hari tu awak macam dah menjauhkan diri
mungkin awak sedar saya nak jauhkan diri, syukurlah….

Dah lama tak Nampak awak,,
Hari ni saya Nampak awak,
Dengan si dia, pegang2 tangan,
Peluk2 dh macam suami isteri pulak!
Berapi2 jantung ni,, cemburu? Atau benci tgk maksiat?

Entahla, saya pun tak pasti,
Tp awak sempat pandang saya walaupun si dia di sisi,
Saja nak tayang kekasih awk kat saya? Apa saya kesah?

Bunga bukan sekuntum,,
Betul ke sy tak kesah? Huhuhuhu,,,,,
Awk tahu tak kenapa saya buat macam ni?
Awak ingat saya patung? Gay?
Takda perasaan,takda hati nak bercinta?

Pada saya biarlah cinta saya pada yang selayaknya yakni
Seorang insan yang telah saya nikahi
Dengan ini, sejuta kemaafan saya pohon kerana
Tak pernah luah perasaan saya

Belum masanya, kembara ilmu saya masih panjang,,
bukan saya TAK GENTLE,
sebab sy gentle la sy buat mcm ni,
sbb tak nak awak terleka dengan perasaan tanpa ikatan,
bukan saya penakut,

disebabkan saya beranilah saya tak pernah nak melayan awak,
takut sama-sama kita terhumban dalam neraka.
kalau boleh nak sama-sama masuk syurga dengan awak,
awak jadi bidadari saya,
kita bahagia selama-lamanya,
walaupun saya tahu saya tak layak, huhu

awak,
kalau ada jodoh,dengan izin ALLAH,
memang saya tak kan tolak awak,
sebab...
kalau saya tolak,
confirm awak jatuh longkang,haha
eh takdela,,,
saya tak kan tolak sebabb,


SAYA PUN SUKA AWAK.. ;p


panjang dah saya tulis ni,
dah nak abis dakwat pen saya,
semua sebab awak la ni,
saya pos surat ni kat dalam poket saya aje ye?
untuk tatapan habuk kat dalam poket saya ni,


pesanan terakhir saya
buat saya dan awak:

“BERILAH HATIMU SEPENUHNYA PADA ALLAH PASTI ALLAH TEMUKANMU DENGAN PEMILIK TERINDAH”

sekian, wassalam

Thanks..for reading..

♥♥..Cherry Blossom..♥♥ © 2011-2015 . All Right Reserved by Khairun Nisa